Σε ψηφιακούς ρυθμούς βρίσκεται και ο διαφημιστικός κλάδος, ο οποίος, ευθυγραμμιζόμενος με τη στροφή του καταναλωτικού και αναγνωστικού κοινού προς τα digital media, μετασχηματίζεται επίσης. Δεν είναι τυχαίο ότι οι διαφημίσεις μέσω social media θα φτάσουν στα ίδια επίπεδα με τη διαφημιστική δαπάνη μέσω εφημερίδων το 2019, ενώ από το 2020 θα κερδίσουν τις εφημερίδες στην κατανομή της διαφημιστικής πίτας.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Zenith (Advertising Expenditure Forecasts), το 2019 η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα διαμορφωθεί σε $50 δις, στα επίπεδα, δηλαδή, του διαφημιστικού budget που κατανέμεται μέσω εφημερίδων.
Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω social media αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, κατά 72%, το διάστημα μεταξύ 2016 και 2019, φθάνοντας από τα $29 δις το 2016 τα $50 δις το 2019. Επιπλέον, οι διαφημίσεις στα social media θα αντιπροσωπεύουν το 20% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης το 2019, από 16% το 2016.
Η διαφημιστική δαπάνη μέσω social media θα υπολείπεται κατά μόλις 1% των αντίστοιχων δαπανών μέσω εφημερίδων το 2019 ($50,2 δις για τα social media έναντι $50,7 δις για τις εφημερίδες), ενώ από το 2020 θα αποκτήσουν άνετο προβάδισμα.
“Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν επωφεληθεί από την ταχεία διείσδυση της mobile τεχνολογίας και πλέον, έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή των χρηστών ανά τον κόσμο. Για πολλούς χρήστες, τα social media είναι το σημείο εστίασης της κοινωνικής τους ζωής, γεγονός που τα καθιστά και κύρια πηγή ειδήσεων”, αναφέρει στην έρευνά της η Zenith.
Online video
Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η οnline διαφήμιση μέσω βίντεο αυξάνεται σχεδόν τόσο γρήγορα όσο και αυτή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με 18% κατά μέσο όρο ετησίως. Μάλιστα, μέχρι το 2019 θα ανέλθει $35,4 δις σε όλο τον κόσμο, ελαφρά μπροστά από το ποσό που δαπανάται για διαφήμιση στο ραδιόφωνο ($35 δις). Το online βίντεο επωφελείται, επίσης, από την εξάπλωση των κινητών συσκευών, καθώς και την ανάπτυξη των δικτύων που εξασφαλίζουν υψηλής ταχύτητας συνδέσεις δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Πάντως, ακόμη και το 2019, η online διαφήμιση βίντεο θα είναι μικρότερη από το ένα πέμπτο (18%) του μεγέθους της τηλεοπτικής διαφήμισης.
Πορεία αγοράς
Η έρευνα προβλέπει συνολικά για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ότι θα αυξηθεί κατά 4,4% το 2017, αύξηση ανάλογη με αυτήν που θα σημειωθεί το 2016. Κατά τους αναλυτές, πρόκειται για μια ισχυρή απόδοση, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου και οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ είχαν αυξημένη πολιτική αβεβαιότητα και δημιούργησαν αναταραχή στο διεθνές εμπόριο.
Πηγή: sepe.gr
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Zenith (Advertising Expenditure Forecasts), το 2019 η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα διαμορφωθεί σε $50 δις, στα επίπεδα, δηλαδή, του διαφημιστικού budget που κατανέμεται μέσω εφημερίδων.
Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω social media αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, κατά 72%, το διάστημα μεταξύ 2016 και 2019, φθάνοντας από τα $29 δις το 2016 τα $50 δις το 2019. Επιπλέον, οι διαφημίσεις στα social media θα αντιπροσωπεύουν το 20% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης το 2019, από 16% το 2016.
Η διαφημιστική δαπάνη μέσω social media θα υπολείπεται κατά μόλις 1% των αντίστοιχων δαπανών μέσω εφημερίδων το 2019 ($50,2 δις για τα social media έναντι $50,7 δις για τις εφημερίδες), ενώ από το 2020 θα αποκτήσουν άνετο προβάδισμα.
“Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν επωφεληθεί από την ταχεία διείσδυση της mobile τεχνολογίας και πλέον, έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή των χρηστών ανά τον κόσμο. Για πολλούς χρήστες, τα social media είναι το σημείο εστίασης της κοινωνικής τους ζωής, γεγονός που τα καθιστά και κύρια πηγή ειδήσεων”, αναφέρει στην έρευνά της η Zenith.
Online video
Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η οnline διαφήμιση μέσω βίντεο αυξάνεται σχεδόν τόσο γρήγορα όσο και αυτή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με 18% κατά μέσο όρο ετησίως. Μάλιστα, μέχρι το 2019 θα ανέλθει $35,4 δις σε όλο τον κόσμο, ελαφρά μπροστά από το ποσό που δαπανάται για διαφήμιση στο ραδιόφωνο ($35 δις). Το online βίντεο επωφελείται, επίσης, από την εξάπλωση των κινητών συσκευών, καθώς και την ανάπτυξη των δικτύων που εξασφαλίζουν υψηλής ταχύτητας συνδέσεις δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Πάντως, ακόμη και το 2019, η online διαφήμιση βίντεο θα είναι μικρότερη από το ένα πέμπτο (18%) του μεγέθους της τηλεοπτικής διαφήμισης.
Πορεία αγοράς
Η έρευνα προβλέπει συνολικά για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ότι θα αυξηθεί κατά 4,4% το 2017, αύξηση ανάλογη με αυτήν που θα σημειωθεί το 2016. Κατά τους αναλυτές, πρόκειται για μια ισχυρή απόδοση, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου και οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ είχαν αυξημένη πολιτική αβεβαιότητα και δημιούργησαν αναταραχή στο διεθνές εμπόριο.
Πηγή: sepe.gr
facebook
twitter
google+
fb share