ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΣΚΟΠΟΣ

To ΕΛ.Κ.ΕΠΙ είναι επιστημονικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός με κοινωφελή χαρακτήρα Ν.Π.Ι.Δ. αποτελεί φορέα υλοποίησης και παρεμβασης για την αύξηση της Επιχειρηματικότητας, Παραγωγικότητας και Εξωστρέφιας των επιχειρήσεων του Ιδιωτικού Τoμέα.

WHAT'S NEW?
Loading...

Στις 16 Οκτωβρίου πραγματοποιείται το ετήσιο συνέδριο του ΣΕΤΕ


Στις 16 Οκτωβρίου, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διοργανώνει το ετήσιο συνέδριό του στο ξενοδοχείο Hilton Aθηνών, με θέμα “Tourism in Transition: #someTHINKdifferent”.

Στόχος της φετινής διοργάνωσης, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του marketing destination agency Toposophy και της weareJARVIS, του νέου content studio του Found.ation, είναι να αναδειχθούν, διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές τοποθέτησης, προώθησης και προβολής προορισμών, νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν χώρο για επιχειρηματικές εξελίξεις, αλλά και ζητήματα που οδηγούν στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού προϊόντος.

Διεθνείς προσωπικότητες της επιχειρηματικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας και άλλοι διακεκριμένοι ομιλητές θα αναφερθούν σε ζητήματα καινοτομίας, ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά και στην ανάπτυξη νέων εργαλείων που μεταμορφώνουν τον τρόπο του ταξιδιού στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας.

Κύριοι συμμετέχοντες θα είναι μεταξύ άλλων οι:

-Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, ειδικός στις στρατηγικές του μέλλοντος. Προσεγγίζει με καινοτόμο τρόπο την επιρροή της τεχνολογίας στην παγκόσμια ταυτότητα και τον ψηφιακό πολίτη, με αποτέλεσμα να τον εμπιστεύονται κολοσσοί όπως η Microsoft και η Siemens.

-Iain McDonald, υπεύθυνος δημιουργικού περιεχομένου στην Quartz για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Πριν από την Quartz, δούλεψε αρκετά χρόνια από την πλευρά των διαφημιστικών εταιρειών, δημιουργώντας περιεχόμενο για ένα φάσμα εθνικών και διεθνών εμπορικών σημάτων, όπως η Samsung, η StubHub και η P & O.

-Martin Boisen, συνιδρυτής και αντιπρόεδρος της διεθνούς ένωσης The International Place Branding Association. Το τολμηρό του όραμα αναφορικά με τις πρακτικές διαχείρισης της εμπορικής ταυτότητας, έχουν υιοθετήσει πολλές πόλεις στην Ολλανδία και ευρύτερα στην Ευρώπη.

-Geerte Udo, διευθύντρια στρατηγικής μάρκετινγκ -Amsterdam Partners, υπεύθυνη της καμπάνιας της πόλης του Άμστερνταμ. Με την οπτική της, έχει καταφέρει να υλοποιεί επιτυχημένους σχεδιασμούς και να τους καθιστά κατανοητούς στο κοινό.

-Signe Jungersted, διευθύντρια ανάπτυξης του Wonderful Copenhagen, του επίσημου οργανισμού διαχείρισης και προώθησης προορισμού στη μητροπολιτική ζώνη της πρωτεύουσας της Δανίας. Ανάμεσα στους τομείς ευθύνης της συγκαταλέγονται η κατάρτιση επιχειρησιακών σχεδίων του οργανισμού, η διαχείριση έργων, η ανάπτυξη συνεργασιών, η εισαγωγή καινοτομίας, η έρευνα και η ανάπτυξη του προορισμού μέσω ψηφιακών εργαλείων και «έξυπνων» λύσεων.

-David Bizer, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Talent Fountain ήταν ο πρώτος υπεύθυνος προσλήψεων της Google Ευρώπης, ενώ έχει συνεργαστεί με 60 και πλέον νεοσύστατες εταιρείες, με στόχο την ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου τους.

Στις δύο σκηνές του συνεδρίου, η φετινή διοργάνωση υπόσχεται ένα εντελώς ανανεωμένο περιεχόμενο και εμπειρίες. Η κεντρική σκηνή θα φιλοξενήσει keynotes, συζητήσεις τύπου fireside chat και panels, ενώ στη δεύτερη σκηνή θα παρουσιαστούν διαδραστικά masterclasses.