ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΣΚΟΠΟΣ

To ΕΛ.Κ.ΕΠΙ είναι επιστημονικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός με κοινωφελή χαρακτήρα Ν.Π.Ι.Δ. αποτελεί φορέα υλοποίησης και παρεμβασης για την αύξηση της Επιχειρηματικότητας, Παραγωγικότητας και Εξωστρέφιας των επιχειρήσεων του Ιδιωτικού Τoμέα.

WHAT'S NEW?
Loading...

Ποιες είναι οι 15 μεταβλητές που καθορίζουν την πιθανότητα επιτυχίας ή αποτυχίας μιας εταιρίας ?

1. Κεφάλαια : Οι επιχειρήσεις που ξεκινούν υπο- κεφαλαιοποιημένες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας σε σχέση με επιχειρήσεις που ξεκινούν με επαρκή κεφάλαια .
2. Τήρηση αρχείων και χρηματοοικονομικός έλεγχος: Οι επιχειρήσεις που δεν τηρούν ενημερωμένα και ακριβή αρχεία και δεν χρησιμοποιούν επαρκής χρημ/κούς ελέγχους έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας σε σχέση με επιχειρήσεις που το κάνουν .

Εμπειρία στον κλάδο: Επιχειρήσεις που στελεχώνονται από ανθρώπους χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας σε σχέση με επιχειρήσεις που στελεχώνονται με άτομα με προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο .

Εμπειρία Διαχείρισης : Επιχειρήσεις που διαχειρίζονται από ανθρώπους χωρίς προηγούμενη εμπειρία διαχείρισης έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας σε σχέση με τις επιχειρήσεις που διοικούνται από ανθρώπους με προηγούμενη διαχειριστική εμπειρία .

Σχεδιασμός ( σχέδιο ) : Οι επιχειρήσεις που δεν αναπτύσσουν ειδικά επιχειρηματικά σχέδια έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από τις επιχειρήσεις που το κάνουν .

Επαγγελματικοί Σύμβουλοι : Οι επιχειρήσεις που δεν χρησιμοποιούν επαγγελματίες συμβούλους έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από ό, τι οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν.

Παιδεία : Άνθρωποι χωρίς καμία ή με μικρή εκπαίδευση που ξεκινούν μια επιχείρηση έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από ό, τι τα άτομα με μεγαλύτερη.

Στελέχωση (προσωπικό ) : Οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν εργαζόμενους με ποιοτικά χαρακτηριστικά έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από επιχειρήσεις που μπορούν .

Προϊόντα / Υπηρεσίες & Timing
: Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν τα προϊόντα / υπηρεσίες που είναι πάρα πολύ νέα ή πολύ παλιά έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας σε σχέση με τις επιχειρήσεις που επιλέγουν τα προϊόντα / υπηρεσίες που είναι στο στάδιο της ανάπτυξης .

Οικονομικό Timing : Οι επιχειρήσεις που ξεκινούν κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας απ αυτές που θα ξεκινήσουν κατά τις περιόδους ανάπτυξης.

Ηλικία : Οι νεότεροι άνθρωποι που ξεκινούν μια επιχείρηση έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από τους ηλικιωμένους που αρχίζουν μια επιχείρηση .

Συνεργάτες : Μια επιχείρηση που ξεκίνησε από ένα άτομο έχει μια μεγαλύτερη πιθανότητα της αποτυχίας σε σχέση με μια εταιρεία που ξεκίνησε από περισσότερους .

Οι γονείς : Οι ιδιοκτήτες επιχείρησης των οποίων οι γονείς δεν είχαν δική τους επιχείρηση έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από ότι οι ιδιοκτήτες των οποίων οι γονείς τους είχαν .

Μειοψηφία : Οι μειονότητες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από τους υπόλοιπους .

Marketing
: Οι ιδιοκτήτες επιχείρησης χωρίς δεξιότητες μάρκετινγκ έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα αποτυχίας από τους ιδιοκτήτες με ικανότητες στο μάρκετινγκ .