Του Δημήτρη Μαλλά
dmallas@pegasus.gr
dmallas@pegasus.gr
Το κενό της ανάπτυξης και συντήρησης ενός πλήρως στελεχωμένου και ιεραρχημένου εσωτερικού τμήματος πωλήσεων επιδιώκει να καλύψει η Adus, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής outsourcing υπηρεσιών σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Η εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε το 2009, έχει παρουσιάσει εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης, βοηθώντας τους πελάτες της να παρουσιάσουν αύξηση πωλήσεων σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, ενώ το επόμενο βήμα της είναι να τους βοηθήσει να αποκτήσουν παρουσία και σε διεθνείς αγορές, κάτι που αποτελεί και το επόμενο στοίχημα για την Adus.
H Adus ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της το 2009 από τους Παναγιώτη Λουκέρη και Γιώργο Καρλαύτη, οι οποίοι είδαν ότι αρκετές επιχειρήσεις, στον χώρο των καταναλωτικών προϊόντων, δεν είχαν τους πόρους εκείνους προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε ένα περισσότερο διευρυμένο κανάλι πωλήσεων. Η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία και η εταιρεία έχει φθάσει πλέον να διαθέτει έμπειρες ομάδες πωλήσεων καλύπτοντας τόσο την Αττική όσο και όλη τη χερσαία Ελλάδα και προσφάτως και την Κρήτη με τον συνολικό αριθμό των σημείων που καλύπτει να ανέρχεται στα 2.000 σημεία.
Η εταιρεία έχει φθάσει να απασχολεί περίπου 30 άτομα, τα περισσότερα από τα οποία ασχολούνται με την προώθηση των πωλήσεων των εταιρειών που αναθέτουν στην Adus να τους βοηθήσει στην ενίσχυση των πωλήσεων τους και της προώθησης των προϊόντων τους.
Τις υπηρεσίες της Adus έχουν χρησιμοποιήσει και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν περίπου 30 εταιρείες, στις οποίες περιλαμβάνονται επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, όπως είναι η οικογένεια Χριστοδούου (χυμοί), η Dr. Oetker (κατεψυγμένες πίτσες), η ΕΥΡΕΛΚΟ (είδη οικιακής χρήσεως)), η Frutop (αναψυκτικά), η McCain (κατεψυγμένες προτηγανισμένες πατάτες), η Κρήτων Άρτος, ο Παπαέλληνας (φαρμακευτικά & καλλυντικά) και αρκετες ακόμη. «Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι πως οι πελάτες παρουσιάζουν αύξηση μεταξύ 5% και 15% στις πωλήσεις τους χάρη στη βοήθεια που τους δίνουμε και αυτό παρά την οικονομική ύφεση» επισημαίνει στην «Η» ο Παναγιώτης Λουκέρης, ο οποίος εκτός από ιδρυτής εκτελεί και χρέη εμπορικού διευθυντή της Adus. Σύμφωνα με τον κ. Λουκέρη, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εταιρείας είναι η εμπειρία των στελεχών της, όπως και η οργάνωση της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Adus έχει υλοποιήσει μία λύση πληροφορικής (Adus Near Field Service) χάρη στην οποία οι παραγγελίες γίνονται αυτόματα και οι πελάτες μπορούν να έχουν εικόνα τόσο για την πορεία των πωλήσεων και των παραγγελιών τους όσο και για τον ανταγωνισμό τους. «Επιπλέον, το κόστος για μία επιχείρηση προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίας μας είναι σχετικά χαμηλό και αυτό αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα», τονίζει ο κ. Λουκέρης.
Υπηρεσίες
Η Adus έχει υιοθετήσει ένα καινοτόμο outsourcing επιχειρηματικό μοντέλο που περιλαμβάνει τέσσερις πυλώνες.
Η Adus έχει υιοθετήσει ένα καινοτόμο outsourcing επιχειρηματικό μοντέλο που περιλαμβάνει τέσσερις πυλώνες.
Ο πρώτος είναι οι υπηρεσίες πωλήσεων, merchandising και παραγγελιοληψίας όπου περιλαμβάνεται ο έλεγχος στις εμπορικές πολιτικές και την κανονιστική συμμόρφωση των πελατών, ο σχεδιασμός και πρόβλεψη στις προτεραιότητες πωλήσεων και εμπορικών ενεργειών προκειμένου να επιτευχθεί η μεγιστοποίηση των ποιοτικών (brand awareness) και ποσοτικών (στόχοι πωλήσεων και μερίδια αγοράς) αποτελεσμάτων που έχουν τεθεί από τον πελάτη, όπως και η κάλυψη των τρεχουσών αναγκών και ενέργειες εμπορικής επέκτασης κάθε πελάτη. Ακόμη, περιλαμβάνει την υλοποίηση του πλήρους κύκλου merchandising και παραγγελιοληψίας με μεγάλη γεωγραφική κάλυψη και σε υψηλές πληθυσμιακά περιοχές και πόλεις.
Ο δεύτερος πυλώνας είναι οι υπηρεσίες προώθησης προϊόντων με τη χρήση ειδικών συστημάτων οργάνωσης και προώθησης των προϊόντων και την αποτελεσματική χρήση των σημείων πώλησης.
Ο τρίτος είναι οι υπηρεσίες ανάδειξης και τοποθέτησης προϊόντων με την Adus να είναι σε θέση να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, όπως επίσης μπορεί να αναλάβει την εκπροσώπηση του πελάτη για την συνολική επικοινωνία με τον αγοραστή και την ολοκληρωμένη διαχείριση των παραμέτρων με σκοπό την συμφωνία για στρατηγική τοποθέτηση των προϊόντων του πελάτη προς επίτευξη των εμπορικών του στόχων.
Διεθνής επέκταση
Ο τέταρτος πυλώνας είναι η εξωστρέφεια με την Adus να αναλαμβάνει πλέον και την προώθηση επιχειρήσεων που θέλουν να κινηθούν εκτός των ελληνικών συνόρων. Όπως σημειώνει ο κ. Λουκέρης, η Adus έχει ξεκινήσει από αγορές όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Κύπρος και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα κρίνονται κάτι παραπάνω από θετικά.
Ο τέταρτος πυλώνας είναι η εξωστρέφεια με την Adus να αναλαμβάνει πλέον και την προώθηση επιχειρήσεων που θέλουν να κινηθούν εκτός των ελληνικών συνόρων. Όπως σημειώνει ο κ. Λουκέρης, η Adus έχει ξεκινήσει από αγορές όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Κύπρος και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα κρίνονται κάτι παραπάνω από θετικά.
Success story
• Στα 30 φθάνουν τα άτομα που απασχολούνται στην Adus
• Στα 2.000 ανέρχονται στα σημεία πώλησης που εξυπηρετεί η εταιρεία
• Μεταξύ 5% και 15% φθάνει η αύξηση των πωλήσεων των πελατών της Adus
• Περίπου 30 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της εταιρείας
facebook
twitter
google+
fb share